Reklamace

Problém s přístrojem nejdříve konzultujte se servisním oddělením. Servis Vám zodpoví veškeré dotazy a sdělí Vám, zda je možné si závadu odstranit svépomocí anebo je nutné zaslat přístroj do servisu (tj. zahájit reklamační řízení). Před odesláním  k reklamaci je nutné přístroj očistit. V opačném případě Vám bude reklamace zamítnuta.

Pokud posíláte zboží do servisu, vždy přiložte tyto doklady:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán), ve většině případů slouží jako záruční list doklad o koupi

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace přiložit vyplněný reklamační list.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po dni uplatnění reklamace spotřebitelem a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR. Dárce je povinen při nabídce daru upozornit na vady, o nichž ví. Má-li věc vady, na které dárce neupozornil, je obdarovaný oprávněn věc vrátit.

 

Odpovědnost za vady zboží a záruku

  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
  • Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné reklamovat neprodleně po jejich odhalení. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě špatného používání nese odpovědnost kupující.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
  • Délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku, případně zvláštních právních předpisů, zpravidla to jsou 2 roky. Prodloužená záruka je poskytována jen na zboží, u kterého je tato prodloužená záruka uvedena, pokud uvedena není, platí záruka 2 roky. Při nákupu zboží na IČ je záruční lhůta pouze 1 rok!
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovení §661 Občanského zákoníku. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To naplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
  • Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.
  • Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná servisní společnost určená k opravě uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě
  • V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen buď zboží zabalit do originálního obalu nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána nebo mu bude částka vynaložena na opravu poškozené části přístroje naúčtována.
  • Pro odstranění záruční i pozáruční opravy je servis oprávněn použít nové díly nebo repasované díly s vlastnostmi nových dílů.

 JAKO ZÁRUČNÍ LIST SLOUŽÍ VE VĚTŠINĚ PŘÍPADŮ FAKTURA, KTEROU OBDRŽÍTE SPOLU SE ZBOŽÍM.

 

Servisní středisko

Společnost Traminal s.r.o,

Nádražní 575

686 03 Staré Město u Uherské Hradiště

800 350 350  zákaznická linka

572 503 759  pevná linka

Info@atranet.cz

 

 

Odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů


 
Vaše údaje:

Společnost, IČ …………………………………………………………………………………………...

Jméno a příjmení ………………………………………………………………………………………...

Adresa ……………………………………………………………………………………………………

Telefon …………………………………………………………………………………………………...

Email …………………………………………………………………………………………………….

Číslo dokladu …………………………………………………………………………………………….

Vrácené zboží ……………………………………………………………………………………………


Důvod vrácení zboží: 

☐ Zboží mi nevyhovuje

☐ Zboží nesouhlasí s popisem na webu

☐ Zboží je poškozeno

☐ Jiný důvod ………………………………………………………………………………………….....
 

Kupní cena má být vrácena na bankovní účet:

Číslo bankovního účtu ………………………………… / ………….
 

Zboží prosím zašlete na adresu:

Traminal s.r.o., Nádražní 575, 686 03 Staré Město u Uherského Hradiště
 
 
 
___________________________
Datum a podpis

Pozn. Uhrazená částka za zboží Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet ve lhůtě 14 dní po obdržení a kontrole vráceného zboží.